Politica de retur

POLITICA PRIVIND RETURNAREA PRODUSELOR

Clientul are dreptul de a returna produsele, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile calendaristice, conform O.U.G. nr. 34/2014. Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua la care Clientul sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de Client, intra în posesia fizică a produselor.
Pentru a-și exercita dreptul de retur, Clientul este obligat să notifice Dermavision despre intenția sa de a returna produsele achiziționate printr-o comunicare scrisă la adresa Cluj Napoca, Str. Cardinal Iuliu Hossu 11 sau prin trimiterea unui e-mail la: contact@dermavision.ro, în termen de maximum 14 zile de la primirea produselor.

În cazul în care Clientul își exercită dreptul de retur, trebuie să returneze produsele în aceeași stare în care au fost livrate (în ambalajul original cu toate documentele care l-au însoțit: cutii, etichete, instrucţiuni etc.) în termen de cel mult 14 zile de la data la care Clientul a notificat Dermavision despre intenția de a returna produsele.

Înapoiem contravaloarea produsului, prin virament bancar, inclusiv costurile livrării, în cel mult 14 de zile de la data la care ne-aţi comunicat decizia dumneavoastră de a returna produsele. Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzând dar nelimitându-se la costurile suplimentare de livrare determinate de faptul că un Client a ales altă modalitate de livrare decât modalitatile de livrare standard oferite de Dermavision, achitată de către client, nu se rambursează. Dermavision poate amâna rambursarea până la data la care primește înapoi produsele sau până la momentul la care Clientul furnizează dovada că a trimis produsele către Dermavision, fiind valabilă data cea mai apropiată. În toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de către client.
Dreptul Clientului de a anula un Contract se aplică numai produselor care sunt returnate în aceeaşi stare în care au fost primite. Nu se va efectua nicio rambursare dacă produsul a fost folosit sau desigilat, dacă nu este în aceeaşi condiţie în care a fost livrat sau dacă este deteriorat. Prin deschiderea ambalajelor individuale în care au fost livrate produsele comandate înseamnă că produsele au fost desigilate, ca sunt cele comandate şi corespund cerinţelor dvs, aceste produse nemaiputând fi returnate către Dermavision si nemaiputând face obiectul dreptului de retragere de către Client.

GESTIONAREA RECLAMAŢIILOR. GARANȚIA
În cazul unor reacţii adverse/neplăcute ca efect al utilizării produselor, sunteţi rugat să anunţaţi Dermavision, descriind în detaliu problema, pentru o evaluare cât mai corectă şi relevantă din partea specialiştilor noştri. Pentru a lua legătura cu aceştia, vă rugăm să completaţi formularul de contact de pe site.

Garanția legală de conformitate
Condițiile de garanție sunt în conformitate cu Legea 449/2003 privind vânzarea produselor și garanţiile asociate acestora și OG 21/1992 privind protecţia consumatorilor.
În cazul lipsei conformităţii, este necesară prezentarea produsului neconform în ambalajul original, împreună cu accesoriile aferente precum și dovada achiziției acestuia (copie după factura fiscală). În cazul în care produsele ajung neînsoțite de documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fără a i se soluționa garanția.

X
Designed by Mod4Web.com | Toate drepturile rezervate - Dermavision