Livrarea

Cu excepţia cazurilor în care există circumstanţe extraordinare, vom depune toate eforturile pentru a finaliza comanda dumneavoastră cu produsul (produsele) enumerat(e) în Confirmarea de comandă până la data specificată în Confirmarea de expediere menţionată sau, dacă data de livrare estimată nu este specificată, în termenul estimat indicat la selectarea metodei de livrare şi, în orice caz, în termen de cel mult 30 de zile calendaristice de la data Confirmării de expediere. Cu toate acestea, pot apărea întârzieri din motive cum ar fi apariţia unor circumstanţe neprevăzute în zona de livrare.

Dacă, din motive obiective, nu putem respecta data de livrare, vă vom informa cu privire la această situaţie şi vă vom oferi opţiunea de a menţine comanda cu o nouă dată de livrare sau de a anula comanda cu rambursarea întregii sume plătite. Vă rugăm să reţineţi că nu livrăm în zilele de duminică.

În sensul prezenţilor Termeni, se consideră că „livrarea” a avut loc sau se consideră că a fost „livrată” comanda atunci când dumneavoastră intraţi sau o parte terţă desemnată de dumneavoastră intră în posesia fizică a produselor, lucru demonstrat de o semnătură de primire a comenzii la adresa de livrare convenită.
În cazul în care comanda de produse nu ajunge la dumneavoastră în timpul de livrare estimat, vă adresăm rugămintea de a ne contacta utilizând următoarele date: numărul de telefon 0749 – 123 255 sau adresa de e-mail: contact@dermavision.ro
În cazul livrării prin curier, în situația în care Clientul nu este găsit la adresa menționată, în intervalul orar stabilit de comun acord, curierul va reveni încă o dată după ce reușește să ia contact cu acesta, după care comanda va fi anulată și produsul returnat la sediu, Clientul urmând să suporte costurile unei noi livrări, indiferent de valoarea produselor comandate.

În cazul în care coletele prezintă urme de deteriorare (pachet rupt, desfăcut etc.) vă recomandăm să refuzaţi ridicarea coletului şi să ne comunicaţi acest lucru la adresa de e-mail contact@dermavision.ro.
După deschiderea coletului, în cazul în care acesta conţine produse deteriorate, sau nu corespund cu produsele facturate vă rugăm să ne contactaţi în 24 de ore de la primirea coletului la adresa de email contact@dermavision.ro și să atașați o poză cu produsele sau coletul.

Clinica Dermavision nu este responsabila pentru defectele produselor survenite în urma manevrării sau transportului de către curier.
În cazul în care termenele de livrare şi/sau inițializare a comenzii nu pot fi respectate, Dermavision va anunța clientul cu privire la aceste aspecte și cu privire la termenul estimat de finalizare a livrării, făra ca vreo parte sa poată să pretindă celeilalte daune-interese indiferent de situația care a generat întarzierea.

 

Costul livrării este afișat pe site, în momentul plasării comenzii.

Comenzile mai mari de 300 Ron beneficiază de transport gratuit.

 

X
Designed by Mod4Web.com | Toate drepturile rezervate - Dermavision